Σελίδες

Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων: Συνεχίζουμε τον αγώνα, αφού ο πυρήνας της κυβερνητικής πολιτικής που μας έβγαλε στα μπλόκα και στους δρόμους παραμένει ο ίδιος.

Κάλεσμα στους μικρομεσαίους αγρότες να συμμετάσχουν μαζικά, την Κυριακή 28 Φλεβάρη, στις 12.30 μ.μ. στον αγωνιστικό γιορτασμό του Κιλελέρ, δίνοντας και με αυτό τον τρόπο συνέχεια στον πολύμηνο αγώνα, που κορυφώθηκε στα μπλόκα, απευθύνει με ανακοίνωσή της η Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής :
«Οι μικρομεσαίοι αγρότες, το οργανωμένο αγροτικό κίνημα, που για 40 μερόνυχτα, είμαστε στα μπλόκα, παλεύοντας ενάντια στα εξοντωτικά μέτρα και σχέδια της κυβέρνησης και της ΕΕ, συνεχίζουμε τον αγώνα, αφού ο πυρήνας της κυβερνητικής πολιτικής που μας έβγαλε στα μπλόκα και στους δρόμους παραμένει ο ίδιος. Είναι αγώνας για την επιβίωσή μας.
Το πλαίσιο διεκδικήσεων που προβάλλουμε εκφράζει τα συμφέροντα των μικρομεσαίων αγροτών, που αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία των αγροτών στη χώρα μας. Είναι αιτήματα άμεσα και ζωτικής σημασίας, η ικανοποίηση των οποίων μπορεί να δώσει μια "ανάσα ζωής" στους μικρομεσαίους αγρότες, που εξαιτίας της εφαρμοζόμενης πολιτικής της ΕΕ και της κυβέρνησης, βλέπουμε το εισόδημά μας να συρρικνώνεται και απειλούμαστε με ολοκληρωτική χρεοκοπία και μαζικό ξεκλήρισμα. Δεν έχουν σχέση αυτά τα αιτήματα με τις επιδιώξεις των μεγαλοαγροτών, των μεγάλων αγροτικών εκμεταλλεύσεων, των μεγαλεμπόρων, των μονοπωλιακών ομίλων που θέλουν να φύγουν από τη μέση οι μικρομεσαίοι αγρότες για να περάσει ολοκληρωτικά στα χέρια τους η γη, η παραγωγή, η εμπορία των αγροτικών προϊόντων, για να αυξήσουν και άλλο τα κέρδη τους.
Αυτές οι επιδιώξεις εκφράστηκαν, σε μεγάλο βαθμό, μέσα από το πλαίσιο αιτημάτων που πρόβαλλαν άλλες δυνάμεις -πανελλαδικά, τοπικά και κλαδικά "αγροτοσυνδικαλιστά σχήματα" - οι οποίες δραστηριοποιούνται μέσα σε άλλα μπλόκα όπως για παράδειγμα το αίτημα η θέσπιση του "κατά κύριο επάγγελμα αγρότης", διαχωρισμός που αποτελεί ένα από τα εργαλεία ξεκληρίσματος της μικρομεσαίας αγροτιάς.
Είναι φανερό ότι και σε τούτη την αγροτική κινητοποίηση, όπως στις προηγούμενες των τελευταίων ετών, λειτούργησαν οι δύο γραμμές που υπάρχουν και δρουν μέσα στο αγροτικό κίνημα, εκφράζοντας και εκπροσωπώντας τη διαστρωμάτωση και τα διαφορετικά συμφέροντα που υπάρχουν μέσα στην αγροτιά.
Το πλαίσιο των αιτημάτων που συναποφασίσαμε στην πανελλαδική σύσκεψη των 68 μπλόκων, στις 7 Φλεβάρη, θέσαμε στη συνάντηση με τον πρωθυπουργό, ζητώντας συγκεκριμένη απάντηση για κάθε αίτημα. Με τη δική μας επιμονή και αποφασιστικότητα η κυβέρνηση υποχρεώθηκε να δώσει συγκεκριμένες απαντήσεις στη συνάντηση.
Η κυβέρνηση δεσμεύτηκε για:
  • Ατομικό αφορολόγητο 9.500 ευρώ, ενώ δε θα φορολογούνται η συνδεδεμένη και εξισωτική ενίσχυση, καθώς και οι αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ (Να σημειώσουμε ότι πριν ξεκινήσουν οι κινητοποιήσεις και στηθούν τα μπλόκα, από την κυβέρνηση δε γινόταν κουβέντα για αφορολόγητο όριο).
Εξακολουθεί να παραμένει αδιευκρίνιστος ο τρόπος εφαρμογής του "κατά κύριο επάγγελμα αγρότης", που αποτελεί ένα από τα εργαλεία ξεκληρίσματός μας.
  • Προσπάθεια για να μην γίνουν κατασχέσεις κατοικιών και χωραφιών αγροτών για τα λεγόμενα "κόκκινα δάνεια".
  • Παρέμβαση στη Βουλή για να σταματήσουν τα "αγροτοδικεία".
Απέρριψε τα αιτήματά μας για το κόστος παραγωγής, (αφορολόγητο πετρέλαιο μείωση της τιμής αγροτικού ρεύματος, κατάργηση ΦΠΑ) και αναφέρθηκε στην κάρτα του αγρότη. Αντιπροτείναμε μηδενικό επιτόκιο αφού τα δάνεια είναι εξασφαλισμένα και δήλωσε ότι θα επιδιώξει να ελαχιστοποιηθεί το επιτόκιο που σήμερα είναι στο 6,95%.
Η κυβέρνηση κάτω από τις κινητοποιήσεις μας, της εργατικής τάξης και των άλλων λαϊκών στρωμάτων δεν έχει φέρει ακόμη στη Βουλή το ασφαλιστικό σχέδιο-λαιμητόμος όπως είχε δεσμευτεί με τους συνεταίρους. Επιμένει όμως στην αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών όπως έχει δεσμευτεί επικαλούμενη τα τεράστια ελλείμματα για τα οποία δεν ευθύνεται ο λαός και την κρίση που είναι δικό τους δημιούργημα κυβερνήσεων και επιχειρηματικών ομίλων, ως συνέπεια της κερδοσκοπικής λειτουργίας της οικονομίας.
Οι όποιες υποσχέσεις για βελτίωση δεν αλλάζουν την ουσία που είναι η ληστεία του εισοδήματος του φτωχού αγρότη. Η κυβέρνηση πρέπει να γνωρίζει ότι όποτε και να έρθουν αυτά τα σχέδια στη Βουλή θα επιδιώξουμε μαζί με τους δικούς μας συμμάχους τους εργατοϋπαλλήλους και τα άλλα λαϊκά στρώματα, να μην ψηφιστούν. Με την αύξηση του χρόνου μεταβατικότητας στοχεύει στο να κερδίσει χρόνο και να καλλιεργεί τον κοινωνικό αυτοματισμό απέναντι μας, να διασπάσει τον κοινό αγώνα για απόσυρση του σχεδίου λαιμητόμου.
Δεν έχουμε την αυταπάτη ότι με μια κινητοποίηση -όσο μαζική και δυναμική και αν είναι, και όσες μέρες και αν διαρκέσει- θα μπορέσουμε να ανατρέψουμε την Κοινή Αγροτική Πολιτική της ΕΕ που μας ξεκληρίζει. Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ακολουθώντας το "ντορό" των προηγούμενων κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, εφαρμόζει, με συνέπεια, την ΚΑΠ της ΕΕ και δεν πρόκειται να "κάνει πίσω".
Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι "η παραγωγή είναι ίσως η μοναδική δυνατότητα να αυξήσουμε τον εθνικό μας πλούτο". Το ζήτημα είναι σε αυτή την παραγωγή να υπάρχουμε μέχρι τότε κι εμείς. Γιατί απέναντί μας έχουμε τον ανελέητο ανταγωνισμό για την εξασφάλιση κέρδους που βιώνουμε, από τους προμηθευτές μέσων και εφοδίων, τους εμπόρους, τις εισαγωγές ομοειδών προϊόντων, τους εξαγωγείς, μεταποιητές, διακινητές των προϊόντων μας και τα αιτήματά μας είναι ανάσες επιβίωσης.
Ο οργανωμένος αγώνας που δίνουμε όλες αυτές τις μέρες, το πλαίσιο αιτημάτων που καθορίσαμε, η ενότητα και ο πανελλαδικός συντονισμός στον αγώνα, που πετύχαμε τα 69 μπλόκα από όλη τη χώρα, αποτελούν παρακαταθήκη για τα αιτήματα μας αλλά και για τη συνέχεια του ίδιου του κινήματος. Δεν είναι αγώνας μια και έξω, ούτε συγκυριακός, αλλά μακρύς και δύσκολος.
Ταυτόχρονα, είναι ανάγκη εντείνουμε τις προσπάθειες για το δυνάμωμα του οργανωμένου κινήματος της μικρομεσαίας αγροτιάς, με τη μαζικοποίηση και την ενίσχυση των Αγροτικών Συλλόγων και Ομοσπονδιών που υπάρχουν και τη δημιουργία νέων, που στη πράξη αποδείχτηκε ότι είναι το μοναδικό εργαλείο για οργανωμένη και αποτελεσματική αγωνιστική διεκδίκηση.
Η πείρα από τούτη την μεγάλη κινητοποίησή μας έδειξε ακόμη ότι η κοινή αγωνιστική δράση της μικρομεσαίας αγροτιάς με τους εργατοϋπαλλήλους, τους αυτοαπασχολούμενους και τα άλλα λαϊκά στρώματα, δίνει στον αγώνα πολλαπλάσια δύναμη και προοπτική.
Το οργανωμένο κίνημα της μικρομεσαίας αγροτιάς θα συνεχίσει να παλεύει ενάντια σε αυτή την πολιτική. Με τα μπλόκα και με όσες άλλες μορφές πάλης θα είναι κάθε φορά οι κατάλληλες. Δεν έχουμε, άλλωστε, άλλη επιλογή. Αν δεν παλέψουμε θα χαθούμε.
Παραμένουμε σε αγωνιστική επιφυλακή και ετοιμότητα για τη συνέχιση του αγώνα ανάλογα με το τι θα προβλέπουν τα νομοσχέδια της κυβέρνησης, απαιτώντας να γίνουν πράξη οι κυβερνητικές δεσμεύσεις. Πολύ περισσότερο που οι κυβερνητικές υποσχέσεις μπορεί να είναι υπό την αίρεση των δανειστών.
Ο φετινός γιορτασμός της επετείου του Κιλελέρ βρίσκει τους μικρομεσαίους αγρότες όλης της χώρας στις επάλξεις του αγώνα. Από τον τόπο της θυσίας των Θεσσαλών κολίγων θα στείλουμε, για άλλη μια φορά, το μήνυμα της συνέχισης της πάλης. Τη γη που με αίμα, απέκτησαν οι προπαππούδες μας και μας την κληροδότησαν οι παππούδες και οι πατεράδες μας, θα την κρατήσουμε, δεν θα τους επιτρέψουμε να μας την πάρουν, κολίγοι στα νέα "τσιφλίκια" των μεγαλοεπιχειρηματιών, των τραπεζιτών, των μονοπωλιακών ομίλων δεν θα γίνουμε...
Αποφασίσαμε, στο πλαίσιο του αγώνα που συνεχίζεται πολύμορφα, την πραγματοποίηση αγωνιστικής συγκέντρωσης στο χώρο του Μνημείου του Κιλελέρ, την Κυριακή 28 Φλεβάρη, στις 12.30 το μεσημέρι.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ - ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ».


Η ομαλή λειτουργία του φράγματος Αλιάκμονα (θέση Βαρβάρες στη Βέροια) κινδυνεύει....

Χωρίς μόνιμο προσωπικό η φύλαξη και η λειτουργία του φράγματος του ποταμού Αλιάκμονα!

Ερώτηση για προβλήματα στην ομαλή φύλαξη - λειτουργία του φράγματος ποταμού Αλιάκμονα και του φράγματος ποταμού Αξιού στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κατέθεσαν στη Βουλή προς τον υπουργό Εσωτερικών οι βουλευτές του ΚΚΕ Σάκης Βαρδαλής και Γιάννης Δελής.
Αναλυτικά η Ερώτηση:
«Οι συνταξιοδοτήσεις πολλών υπαλλήλων καθώς και το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια δεν έχουν γίνει διορισμοί νέων έχει δημιουργήσει οξυμένα προβλήματα, στη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, για τη φύλαξη και λειτουργία των φραγμάτων, σε 24ωρη βάση, του ποταμού Αλιάκμονα και Αξιού.
Ήδη από 1-1-2015 δεν υπάρχει μόνιμο προσωπικό για τη φύλαξη και τη λειτουργία του φράγματος του ποταμού Αλιάκμονα, ενώ στο αντίστοιχο του ποταμού Αξιού εναπομείναν μόνο τρεις φύλακες.
Να σημειωθεί πως:
α) Από την ομαλή λειτουργία του φράγματος Αλιάκμονα (θέση Βαρβάρες στη Βέροια) και του φράγματος Αξιού (περιοχή Ελεούσες) εξαρτάται:
Η άρδευση των πεδιάδων ΠΕ Ημαθίας και ΠΕ Θεσσαλονίκης.
Η υδροδότηση του πολεοδομικού συγκροτήματος της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης.
Η ομαλή διοχετευτικότητα του Αξιού ποταμού και κατά συνέπεια η αντιπλημ­μυρική προστασία των περιοχών από όπου ο εν λόγω ποταμός διέρχεται.
Η λειτουργία του υδροηλεκτρικού σταθμού της ΔΕΗ - ΤΕΡΝΑ στην περιοχή Ελεούσας Θεσσαλονίκης.
β) Λόγω της παντελούς έλλειψης προσωπικού στο φράγμα ποταμού Αλιάκμονα, υπαρκτός είναι και ο άμεσος κίνδυνος κλοπής και καταστροφής των εγκαταστάσεών του.
γ) Το εναπομείναν προσωπικό τριών (3) φυλάκων στο φράγμα ποταμού Αξιού εργάζεται σχεδόν εξήντα (60) ώρες την εβδομάδα, ημέρα και νύχτα, εξαιρέσιμες ημέρες και αργίες, καθ' όλο το εικοσιτετράωρο. Δεν μπορεί να πάρει άδειες και δεν αμείβεται για εργασία πέρα του ημερήσιου οκταώρου.
Με βάση τα παραπάνω ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός σε ποιες ενέργειες θα προβεί η κυβέρνηση, για:
Την επείγουσα πρόσληψη του αναγκαίου μόνιμου προσωπικού (ειδικότητας φυλάκων ΥΕ), ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή φύλαξη - λειτουργία του φράγματος ποταμού Αλιάκμονα και του φράγματος ποταμού Αξιού στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας».
 

Η αλήθεια με αριθμούς για την Ελλάδα και την “λέσχη” των «ισότιµων εταίρων»....

Ο Νίκος Μπογιόπουλος γράφει στον eniko:
Ο Γιούνκερ, ένας εξ αυτών που όταν άρχισε η «Οδύσσεια» των Μνηµονίων είχε ευχηθεί «καλό κουράγιο» στον ελληνικό λαό, τον Οκτώβριο του 2010 έκανε µια πολύ ενδιαφέρουσα δήλωση: Το «ελληνικό πρόβληµα», είπε, «ξεκινάει εδώ και τρεις δεκαετίες».
    Όμως από µια µατιά στο ηµερολόγιο, όπως την πρότεινε ο Γιούνκερ, προκύπτει ότι ακριβώς πριν από τρεις δεκαετίες εκείνο που ξεκίνησε στην Ελλάδα δεν ήταν άλλο πέρα από το ταξίδι της χώρας στον «παράδεισο της ΕΟΚ» και νυν ΕΕ.
    Η έναρξη του ελληνικού «δράµατος», δηλαδή, όπως τουλάχιστον την τοποθέτησε ο πρόεδρος της Κομισιόν, ξεκινάει από την εποχή του «θα φάτε µε χρυσά κουτάλια»!     
    Αυτό υπόσχονταν στο λαό όσοι έσυραν τη χώρα στην ΕΕ. Αλλά εν µέσω παγκόσµιας κρίσης ήρθε ο Γιούνκερ να οµολογήσει ότι όλη η προηγούµενη τριακονταετής προπαγάνδα ήταν µια απάτη. Μάλιστα, πρόσθεσε κάτι ακόµα βαρύτερο: «Ήξερα», είχε πει τότε, «ότι η Γερµανία και η Γαλλία κέρδιζαν τεράστια ποσά από τις εξαγωγές τους προς την Ελλάδα, αλλά εγώ δεν µπορούσα να πω δηµόσια αυτό που γνώριζα»!
     Με άλλα λόγια, η ΕΕ όχι µόνο δεν είναι το «απάνεµο λιµάνι» που περιέγραφαν οι αστοί πολιτικοί στον ελληνικό λαό, αλλά δεν έχει και καµία σχέση µε τα φληναφήµατα περί της λέσχης των «ισότιµων εταίρων», της αγάπης και της συναλληλίας µεταξύ «φίλων».
     Αντίθετα, µέσα στην ΕΕ εκείνο που ευδοκιµεί νοµοτελειακά είναι η ανισοµετρία και οι αντιθέσεις.
     Ιδού ορισµένες επιµέρους αλλά χαρακτηριστικές πλευρές της ανισοµετρίας αυτού του «παραδείσου», όπως τις υπέστη η Ελλάδα από το 1981, χρονολογία ένταξής της στην ΕΟΚ μέχρι και πριν από την κρίση, δηλαδή σε συνθήκες… «ευημερίας»:
        1) Από το 1980 µέχρι το 2008 το έλλειµµα του εµπορικού ισοζυγίου της χώρας, απέναντι στον υπόλοιπο κόσµο, εννεαπλασιάστηκε! Σε τρέχουσες τιµές από τα 5,2 δισ. ευρώ το 1980, το 2008 εκτινάχτηκε στα 44 δισ. ευρώ.
        2) Το 1980, η Ελλάδα είχε πλεόνασµα 3,3 δισ. δραχμές στο γεωργικό ισοζύγιο, αλλά το 1981, πρώτη χρονιά της ένταξης στην ΕΟΚ, παρουσιάστηκε έλλειµµα ύψους 290 εκατ. ευρώ. Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία η κατάσταση εξελίχθηκε δραµατικά: το έλλειµµα του γεωργικού ισοζυγίου έφτασε το 2008 στα 3 δισ. ευρώ και αυξήθηκε από το 1981 κατά 934%! Ένα ακόµα στοιχείο ως προς το γεωργικό ισοζύγιο: µόνο µέσα στον πρώτο χρόνο εισαγωγής του ευρώ, η Ελλάδα παρουσίασε αύξηση του ελλείµµατος του γεωργικού της ισοζυγίου µε όλες τις χώρες του κόσµου (κοινοτικές και µη) της τάξης του 74%.
        3) Ο εξωτερικός δανεισµός της χώρας από τα 694 εκατ. ευρώ το 1990, έφτασε το 2000 στα 7,16 δισ. ευρώ. ∆ηλαδή, την περίοδο 1990-2000, που, κατά τ' άλλα, «έρεαν» προς βιοµηχάνους, εργολάβους και λοιπούς ευεργέτες τα περίφηµα «πακέτα», η υποθήκευση του µέλλοντος του τόπου αυξήθηκε κατά 931%. Όσο για το 2009, ο εξωτερικός δανεισµός της χώρας ανήλθε στα 85 δισ. ευρώ. ∆ηλαδή, το 2009 οι Έλληνες ήταν τουλάχιστον κατά 1.087% πιο φεσωµένοι από το 2000, πριν δηλαδή από την εισαγωγή του ευρώ, και κατά 12.150% (!) πιο φεσωµένοι από το 1990, πριν δηλαδή από τη συνθήκη του Μάαστριχτ.
        4) Το συνολικό δηµόσιο χρέος της χώρας ήταν το 1980 στα 600 εκατ. ευρώ. Μετά από τρεις δεκαετίες ένταξης στην ΕΕ το χρέος εκτινάχθηκε (βάσει της Eurostat για το 2009) στα 298 δισ. ευρώ. ∆ηλαδή, από τη στιγµή που η Ελλάδα µπήκε στην ΕΟΚ µέχρι και το 2009, το χρέος της χώρας αυξήθηκε (σε τρέχουσες τιµές) κατά 497 φορές!
     Μια πολύ ενδιαφέρουσα πλευρά των σχέσεων ΕΕ-Ελλάδας είναι τα περίφηµα «πακέτα» σε συνδυασμό με την προπαγανδιστική απάτη που εµφανίζει τον ελληνικό λαό να «χρηµατοδοτείται» και να ζει από τα «πακέτα» της ΕΕ. Το κύριο βρίσκεται στη λεηλασία που κρύβεται πίσω από αυτή τη γελοία προπαγάνδα.
    Απόδειξη: Το συνολικό ποσό των «πακέτων» για όλη την περίοδο της ένταξης και προ κρίσης, δηλαδή την περίοδο 1981-2009, δεν ξεπέρασε τα 43 δις ευρώ (Στοιχεία Υπουργείου Οικονοµικών, Ελευθεροτυπία, 15/6/2010).
    Το ποσό αυτό, αν θέλουµε να έχουµε µια ουσιαστική απάντηση στην εξίσωση των «ωφελειών - κόστους» όσον αφορά την ένταξη της Ελλάδας στην ΕΕ, θα πρέπει να συγκριθεί βασικά µε ένα στοιχείο: µε το έλλειµµα του εµπορικού ισοζυγίου της Ελλάδας έναντι της ΕΕ από το 1980 µέχρι το 2009. Αν, λοιπόν, δει κανείς τα συγκεντρωτικά στοιχεία για το εµπορικό ισοζύγιο της Ελλάδας µε την ΕΕ (Εµπορικό ισοζύγιο Ελλάδας – ΕΕ, ΕΣΥΕ), προκύπτει ότι:  
     Αθροιστικά οι εισαγωγές της χώρας ανήλθαν στα 379,2 δις ευρώ. Οι εξαγωγές της στα 125,4 δις ευρώ. Εν ολίγοις, το αθροιστικό έλλειµµα του εµπορικού ισοζυγίου της Ελλάδας έναντι της ΕΕ µέσα σε αυτά τα χρόνια εκτινάχτηκε στο δυσθεώρητο ύψος των 254 δις ευρώ!
     Συµπέρασµα: Τους δώσαµε 254 (για εισαγωγές από τις χώρες της ΕΕ) και πήραµε 43 (από τα «πακέτα»). ∆ηλαδή: Κάθε ένα ευρώ που «µας δίνουν», τους το πληρώνουµε... έξι! Για κάθε ένα ευρώ που υποτίθεται ότι οι Βρυξέλλες µας «προσφέρουν» µέσω των «πακέτων» ο ελληνικός λαός χρεώνεται µε... έξι ευρώ (!), όπως προκύπτει από την εκτίναξη του εµπορικού ισοζυγίου της χώρας έναντι της ΕΕ.   
     Για κάθε ένα ευρώ που εκταµίευσε η ΕΕ από τα ταµεία της προς την Ελλάδα, η Ελλάδα έχει εκταµιεύσει έξι ευρώ προς την ΕΕ ως κόστος της συµµετοχής της ελληνικής οικονοµίας στην Ένωση. Το είχε άλλωστε οµολογήσει και η Γαλλίδα υπουργός Οικονοµικών, επικεφαλής κατόπιν του ∆ΝΤ, η Κριστίν Λαγκάρντ, τον Οκτώβρη του 2010: «Τα ελλείµµατα της Ελλάδας είναι τα πλεονάσµατα της Γερµανίας»...
     Προφανώς το τεράστιο κόστος της συµµετοχής της Ελλάδας στη λυκοσυµµαχία των τάχα «ισότιµων εταίρων» δεν το πληρώνουν όλοι. Αυτός που πληρώνει είναι ο λαός. Γιατί (όντως) υπάρχουν και εκείνοι που ωφελούνται και κερδίζουν. Πρόκειται για τους πλουτοκράτες, τους µόνους που – στην πραγµατικότητα – αφορούν τα «πακέτα». Εκείνοι είναι που εισπράττουν τα κοινοτικά «πακέτα», τα οποία προηγουµένως τα έχει πληρώσει στο εξαπλάσιο ο ελληνικός λαός.
     Είναι χαρακτηριστικό: Πάνω από το 50% του Γ’ ΚΠΣ πήγε σε προγράµµατα για δρόµους και συγκοινωνιακούς άξονες, δηλαδή σε εργολάβους ή για πολυποίκιλα και ποικιλώνυµα προγράµµατα «κατάρτισης», δηλαδή ζεστό χρήµα στους βιοµηχάνους για τη µείωση του λεγόµενου «εργατικού κόστους».
    Το επόμενο «µεγάλο φαγοπότι», το ∆ʹ ΚΠΣ, ή άλλως το «Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς» (ΕΣΠΑ), υπήρξε και πάλι µια υπόθεση που κατά κύριο λόγο αφορούσε µια χούφτα µεγάλων επιχειρηµατικών οµίλων. Οι όποιες αµφιβολίες σχετικά µε το σε ποιες τσέπες κατευθύνθηκαν τα περίπου 40 δισ. ευρώ διαλύθηκαν µε τα στοιχεία που έδωσε η κυβέρνηση της Ν∆ το 2007. Η µερίδα του λέοντος κατευθύνθηκε στις μεγάλες επιχειρήσεις τη δημιουργία… μισής θέσης εργασίας ανά επιχείρηση.
    Σε ό,τι αφορά στο τρέχον ΕΣΠΑ 2014 – 2020 ύψους περίπου 45 δισ. ευρώ το ξεκοκάλισμα βρίσκεται σε εξέλιξη, οπότε θα περάσουν μερικά ακόμα χρόνια για να δούμε το ακριβές της κατανομής του, όμως ήδη γνωρίζουμε τις «ευεργετικές» παρενέργειές του στον λαό και στον τόπο: Ανεργία, μετανάστευση, φτώχεια, φόροι, μέτρα κι άλλα μέτρα…
    Φυσικά δεν έχει υπάρξει «πακέτο» που να μην έχει προπαγανδιστεί η μέσω αυτού «αγροτική ανάπτυξη». Στην πραγµατικότητα συμβαίνει το εξής:
  • Σύµφωνα µε την έκθεση του 2002 της Eurostat για τις γεωργικές εκµεταλλεύσεις, την πρώτη 20ετία της ένταξης της Ελλάδας στην ΕΕ εξαφανίστηκαν από το «χάρτη» 185 χιλιάδες αγροτικά νοικοκυριά στην Ελλάδα.
  • Έκτοτε υπολογίζεται σταθερά ότι στην Ελλάδα ξεκληρίζονται ετησίως περί τα 20.000 αγροτικά νοικοκυριά.
  • Την ίδια περίοδο, οι αγρότες µε γη κάτω των 50 στρεµµάτων λιγόστεψαν κατά 21%, αντίθετα οι εκµεταλλεύσεις από 200 έως 500 στρέµµατα αυξήθηκαν κατά 93% και οι εκµεταλλεύσεις από 1.000 έως 1.400 στρέµµατα αυξήθηκαν κατά 135% (οι νεοτσιφλικάδες που λέγαµε...).
  • Επιπλέον, όπως προκύπτει από τα ίδια τα στοιχεία της Κοµισιόν, από τα 55 δισ. ευρώ κατά μέσο όρο των επιδοτήσεων που διατέθηκαν ετησίως στα κράτη-µέλη της ΕΕ την προηγούμενη δεκαετία στο πλαίσιο της περιβόητης Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ),  το 80% εισπράττεται από τους µεγαλογαιοκτήµονες, δηλαδή από το µεγάλο κεφάλαιο.
    Το θέµα των επιδοτήσεων, µάλιστα, απασχόλησε την επικαιρότητα το 2007 στην Αγγλία, καθώς αποκαλύφθηκε ότι τις µεγαλύτερες αγροτικές επιδοτήσεις τις µοιράζονται η... βασιλική οικογένεια και διάφοροι άλλοι πάµπλουτοι «ευγενείς»!
    Όπως προέκυψε:
  • Η βασίλισσα Ελισάβετ εισέπραττε από (... αγροτικές) επιδοτήσεις 544.000 στερλίνες ετησίως,
  • ο διάδοχος Κάρολος 225.000 στερλίνες,
  • ο δούκας του Μάρλµπορο 370.000 στερλίνες,
  • ο δούκας του Ουεστµίνστερ 325.000,
  • ο δούκας του Μπρέντφορντ 380.000,
  • ο κόµης του Λέστερ 250.000 στερλίνες κοκ.
    Σχετικά µε τη διάθεση των κονδυλίων των Κοινοτικών Πλαισίων Στήριξης εξαιρετικά αποκαλυπτική ήταν η έρευνα που διεξήχθη τότε, στοιχεία της οποίας δηµοσιεύθηκαν στους «Financial Times» και αποδεικνύουν αφενός τον προπαγανδιστικό χαρακτήρα των ΚΠΣ, αφετέρου ότι οι ωφελούµενοι δεν είναι οι εργαζόµενοι, αλλά οι πολυεθνικές, οι µεσάζοντες, ακόµη και η... Μαφία.
    Όπως προέκυψε και ενώ τα ΚΠΣ δηµιουργήθηκαν δήθεν για την ενίσχυση των πιο αδύνατων κρατών-µελών της ΕΕ, που µε τη σειρά τους ισχυρίζονται ότι µέσα από τα ΚΠΣ χρηµατοδοτούν µικρές και µεσαίες επιχειρήσεις, η έρευνα διαπιστώνει ότι µεταξύ των «αναξιοπαθούντων» που χρηµατοδοτούν τα ΚΠΣ είναι κάποιες από τις µεγαλύτερες πολυεθνικές του κόσµου, όπως η ΙΒΜ, η Coca-Cola, η Siemens και η Nokia. Μεταξύ άλλων είναι και η καπνοβιοµηχανία British American Tobacco, η οποία επιδοτήθηκε από την ΕΕ και από εθνικά κεφάλαια µε 1,6 δισ. ευρώ για την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής τσιγάρων σε µια εποχή που κατά τα άλλα η ΕΕ δαπανούσε εκατοµµύρια ευρώ σε προγράµµατα για τον... περιορισµό του καπνίσµατος. Η δε γνωστή αλυσίδα φαστ φουντ McDonald’s χρηµατοδοτήθηκε από κοινοτικά κονδύλια µε πρόσχηµα την εκπαίδευση των... µαγείρων της στη Σουηδία.
    Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες επισηµάνσεις εκείνης της έρευνας αφορούσε τις επιχειρήσεις που αποφασίζουν να µεταφέρουν τις δραστηριότητές τους σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, αναζητώντας φτηνότερα εργατικά χέρια: «Άλλες επιχειρήσεις χρησιµοποιούν, ακόµη, τα ευρωπαϊκά κονδύλια για τη µεταφορά εργοστασίων τους σε χώρες µε χαµηλό εργατικό κόστος, παρότι οι κανονισµοί απαγορεύουν τέτοιου είδους πρακτικές», αποκάλυπτει η έρευνα.
    Α, ναι, σε άλλο σηµείο της έρευνας αναφερόταν και το εξής καταπληκτικό:  «Δεκάδες δισ. ευρώ από τα παραπάνω κονδύλια αντλήθηκαν από το οργανωµένο έγκληµα, συµπεριλαµβανοµένης και της ιταλικής Μαφίας»! («Ελευθεροτυπία» 30/11/2010, Ριζοσπάστης 5/12/2010)
***
    Ακόµα λοιπόν κι αν δεν υπήρχαν οι «εκρήξεις ειλικρίνειας» που προκαλούνται λόγω των αντιθέσεων και των συγκρούσεων στο εσωτερικό της ΕΕ και που οδηγούν κάποιες φορές να τους ξεφεύγουν µερικές αλήθειες, όπως συνέβη µε τον Γιούνκερ ή τη Λαγκάρντ, µιλούν τα γεγονότα:
    Η χώρα, ο ελληνικός λαός και οι αγρότες ειδικότερα, έχουν πληρώσει ακριβά την ενσωµάτωση στον ευρωενωσιακό ιµπεριαλιστικό οργανισµό.
     Δεν είναι επομένως μόνο τα Μνημόνια που περιγράφουν επ’ ακριβώς τον σφαγιασμό των λαϊκών στρωμάτων και των αγροτών, ειδικότερα. Στον µισό και πλέον αιώνα των σχέσεων της Ελλάδας µε την ΕΕ έχει από κάθε άποψη αποδειχτεί ότι δεν µπορεί να υπάρξει ένας δήθεν «ειλικρινής διάλογος» (πόσο «ειλικρινής» και πόσο «διάλογος» είναι αυτός που προτείνει η κυβέρνηση στους αγρότες όταν έχει ως προαπαιτούμενο το Μνημόνιο και το Ασφαλιστικό που απορρέει από αυτό;) ή μια τάχα «καλύτερη διαπραγµάτευση» που θα επιφέρει µια δήθεν «καλύτερη αναδιανοµή των εισροών-εκροών προς όφελος της Ελλάδας» εντός της ΕΕ, η οποία µε τη σειρά της θα συµβάλει σε µια «φιλολαϊκή» πολιτική πάλι εντός της ΕΕ.  
    Αυτό το παραμύθι το κρατά ζωντανό μόνο η προπαγάνδα εκείνων των λίγων που πραγματικά κερδίζουν από την συμμετοχή της Ελλάδας στην ΕΕ. Η πραγματικότητα, όμως, σε ό,τι αφορά στη ζωή του λαού, είναι μια: Η προοπτική για μια πραγματικά φιλολαική πολιτική προϋποθέτει ρήξη και αποδέσµευση από την ΕΕ.

Ο Δήμος Αλεξάνδρειας αρχίζει ελέγχους για την τήρηση του νόμου για τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς.

Από το Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης του Δήμου Αλεξάνδρειας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Ο Δήμος Αλεξάνδρειας στην προσπάθειά του να περιορίσει στο μέγιστο δυνατό βαθμό την ύπαρξη αδέσποτων ζώων συντροφιάς, θα προβεί και κατά το τρέχον έτος στην περισυλλογή και μεταξύ άλλων στείρωση αδέσποτων σκύλων. Η προσπάθεια αυτή όμως για να έχει αποτέλεσμα, απαιτεί και τη συμμετοχή των ιδιοκτητών ζώων συντροφιάς κατά το μέρος των υποχρεώσεων που έχουν και των σχετικών ενεργειών στις οποίες πρέπει να προβούν. 

Για το λόγο αυτό γνωστοποιούμε τα εξής:

Ο ιδιοκτήτης ζώων συντροφιάς (σκύλων ή γατών) θα πρέπει καταρχήν:
  • Να προβεί άμεσα μέσω πιστοποιημένου κτηνιάτρου στην ηλεκτρονική σήμανση και καταγραφή του ζώου
  • Να κατέχει βιβλιάριο υγείας ζώου και να  τηρεί το χρονοδιάγραμμα των απαραίτητων κτηνιατρικών εξετάσεων και ειδικά του εμβολιασμού κατά της λύσσας.  
  • Να προχωρήσει στη στείρωση του ζώου
  • Να μην εγκαταλείπει το ζώο του ή νεογέννητα που προέρχονται από αμέλεια στείρωσης αυτού 
  • Ειδικά για σκύλο, να φροντίζει να τον περιορίζει εντός του χώρου ιδιοκτησίας, ώστε να μην εισέρχεται σε χώρους άλλων ιδιοκτησιών ή κοινόχρηστους χώρους (ο ιδιοκτήτης του ζώου είναι υπεύθυνος για όποια βλάβη ή ζημιά αυτό προκαλέσει). 
  • Να δηλώσει άμεσα το ηλεκτρονικά πιστοποιημένο ζώο που κατέχει στην αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου.


Επισημαίνουμε ότι ενόψει των σχετικών ελέγχων που πρόκειται να ξεκινήσουν, η μη τήρηση των παραπάνω, καθώς και των διατάξεων που ορίζει ο Νόμος 4039/2012 όπως αυτός ισχύει, επιφέρει κυρώσεις και πρόστιμα, το ύψος των οποίων ξεπερνά το κόστος παροχής κτηνιατρικών υπηρεσιών που υπό κανονικές συνθήκες απαιτεί ένα δεσποζόμενο ζώο.  
Ο
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ 

ΚΩΝ/ΝΟΣ  Γ.  ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ 

Ευχαριστίες για την Εθελοντική Αιμοδοσία της 3ης Φεβρουαρίου στην Αλεξάνδρεια.

Ο  Δήμος Αλεξάνδρειας ευχαριστεί θερμά όλους τους δημότες που είχαν την ευγενή καλοσύνη να ανταποκριθούν με προθυμία στην εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε την Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016 στο Κέντρο Υγείας Αλεξάνδρειας σε συνεργασία με το τμήμα αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Βέροιας και με την στήριξη των τοπικών ενοριών του Δήμου Αλεξάνδρειας.
Επίσης ευχαριστεί, την Διεύθυνση του Κέντρου Υγείας Αλεξάνδρειας, για την παραχώρηση των χώρων του Κέντρου Υγείας προκειμένου να γίνει η αιμοδοσία, καθώς και το προσωπικό της κινητής μονάδας αιμοληψίας του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας που διενήργησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αιμοδοσία.
Η προσέλευση των εθελοντών Αιμοδοτών, τακτικών αλλά και μη καθώς και πολλών νέων, ήταν πολύ μεγάλη με αποτέλεσμα πολλοί εξ αυτών, ενώ συμπλήρωσαν το δελτίο του αιμοδότη, να αποκλειστούν λόγω λήξης του προγραμματισμένου χρόνου αιμοληψίας (13:00μ.μ) από το προσωπικό της μονάδας αιμοληψίας του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας που διενήργησε την αιμοδοσία.
Επίσης αρκετοί δημότες που προσήλθαν με προθυμία και αγάπη να προσφέρουν αίμα, δεν μπόρεσαν να αιμοδοτήσουν για διαφόρους λόγους (όπως χαμηλή πίεση, χαμηλή αιμοσφαιρίνη κ.ά.) τους οποίους και ευχαριστούμε ολόψυχα και ευχόμαστε στην επόμενη αιμοδοσία να μπορέσουν να εκπληρώσουν το εθελοντικό τους έργο και την αγάπη τους προς τον συνάνθρωπο.
Κατά την εκδήλωση συγκεντρώθηκαν 47 φιάλες, που θα είναι στη διάθεση των δημοτών σε περίπτωση ανάγκης.
Όσοι συμπολίτες μας δεν μπόρεσαν να δώσουν αίμα την ημέρα αυτή και επιθυμούν (να δώσουν) μπορούν να απευθυνθούν στο Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Βέροιας, καθημερινά ή και Σαββατοκύριακο και να δηλώσουν ότι θέλουν να συνεισφέρουν για την ενίσχυση της Δημοτικής Τράπεζας αίματος του Δήμου Αλεξάνδρειας και στη συνέχεια να ενημερώσουν το τμήμα Πρόνοιας.
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στα τηλέφωνα 23330-53072 και 53045 από 08:00π.μ.-14:00μ.μ.

Τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου Αλεξάνδρειας

Συνεδριάζει στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου Αλεξάνδρειας την Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016 κι ώρα 19:00 το απόγευμα το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου σε τακτική συνεδρίαση με σαράντα (40) θέματα ημερησίας διάταξης.
Ακολουθεί η λίστα των θεμάτων που θα συζητηθούν:
1.Διαβίβαση ένστασης κατοίκων της Τ.Κ. Επισκοπής, Δ.Ε. Αντιγονιδών, Δ.Αλεξάνδρειας (κ.κ. Μανωλόπουλου Κωνσταντίνου, Μουλόπουλου Βασίλειου, Νταούκα Θωμά κ.λ.π.) κατά της αριθ.88/2014 απόφασης του Δ.Σ. Αλεξάνδρειας που αφορά την «Διαβίβαση αίτησης Αγροτικού Συνεταιρισμού Επισκοπής και απόφασης Τ.Κ. Επισκοπής για λήψη απόφασης»
2. Γνωμοδότηση Δημοτικού Συμβουλίου επί των προτάσεων-εισηγήσεων των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας,για τη μεταβολή των Σχολικών Μονάδων σχολικού έτους 2016-2017.
3. 2η αναμόρφωση προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2016
4. Αποδοχή και απόδοση ποσού στις σχολικές επιτροπές του Δήμου για αντιμετώπιση λειτουργικών δαπανών (Ά κατανομή) έτους 2016
5. Λήψη απόφασης για την διοργάνωση των εκδηλώσεων των Εθνικών και τοπικών εορτών έτους 2016 καθώς και διάθεση των πιστώσεων από τον προϋπολογισμό οικονομικού έτους 2016.
6. Λήψη απόφασης για τη μείωση ή μη του ύψους του μισθώματος του ακινήτου εντός του Συνεδριακού Εκθεσιακού Κέντρου Ιστορίας και Λαογραφίας Δήμου Αλεξάνδρειας
7. Έγκριση Τροποποίησης Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) Δήμου Αλεξάνδρειας
8. Ανάκληση της αριθμ. 10/2016 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου για την εγγραφή του Δήμου ,ως συνδρομητή σε εφημερίδες και περιοδικά,για το έτος 2016 και λήψη εκ νέου νέας σχετικής απόφασης.
9. Λήψη απόφασης για μίσθωση ακινήτου για τη στέγαση του 6ου Νηπιαγωγείου Αλεξάνδρειας.
10. Επέκταση δικτύου ΦΟΠ στην Αλεξάνδρεια
11. Επέκταση δικτύου ΦΟΠ στον Οικισμό Παλαιοχωρίου
12. Επέκταση δικτύου ΦΟΠ στον Οικισμό Παλαιοχωρίου
13. Επέκταση δικτύου ΦΟΠ στον οικισμό Κλειδίου
14. Επέκταση δικτύου ΦΟΠ στον Οικισμό Κλειδίου
15. Επέκταση δικτύου ΦΟΠ στον Οικισμό Κλειδίου
16. Αποκατάσταση κατεστραμμένου μετρητή στο Κοινοτικό Γυμναστήριο Νεοχωρίου
17. Λήψη απόφασης για την συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής Προμηθειών τροφίμων για το έτος 2016 (άρθρο 28 ΕΚΠΟΤΑ)
18. Λήψη απόφασης για την συγκρότηση Επιτροπών Παραλαβής Προμηθειών,για το έτος 2016 (άρθρο 28 ΕΚΠΟΤΑ) (Πρακτικό κλήρωσης αριθμ. 1790/2016)
19. Λήψη απόφασης για την συγκρότηση Επιτροπών Παραλαβής Προμηθειών ,για το έτος 2016 (άρθρο 28 ΕΚΠΟΤΑ) (Πρακτικό κλήρωσης αριθμ. 1792/2016)
20. Λήψη απόφασης για την συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής Προμηθειών,για το έτος 2016 (άρθρο 28 ΕΚΠΟΤΑ)(Πρακτικό κλήρωσης αριθμ. 1794/2016)
21. Λήψη απόφασης για την συγκρότηση Επιτροπών Παραλαβής Προμηθειών ,για το έτος 2016 (άρθρο 28 ΕΚΠΟΤΑ) (Πρακτικό κλήρωσης αριθμ. 1796/2016)
22. Λήψη απόφασης για την συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής Προμηθειών που αφορούν δαπάνες δεξιώσεων και εθνικών εορτών, για την υλοποίηση των δράσεων της ομάδας εθελοντισμού καθώς και διαφόρων εκδηλώσεων και ημερίδων του Δήμου, για το έτος 2016 (άρθρο 28 ΕΚΠΟΤΑ) (Πρακτικό κλήρωσης αριθμ.1786/2016)
23. Λήψη απόφασης για την συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής για την προμήθεια παροχών σε είδος (είδη ατομικής προστασίας στους υπαλλήλους) για το έτος 2016 (άρθρο 46 ΕΚΠΟΤΑ)
24. Λήψη απόφασης για την συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής για την μίσθωση μηχανημάτων, για το έτος 2016 (άρθρο 28 ΕΚΠΟΤΑ)
25. Συγκρότηση Επιτροπής Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής του έργου: “ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ”
26. Συγκρότηση Επιτροπής Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής του έργου με τίτλο “ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΟΔΩΝ ΤΟΥ Δ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3Α ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΜΑ” (ΑΜ 44/2012)
27. Συγκρότηση Επιτροπής Προσωρινής Παραλαβής του έργου με τίτλο (ΑΜ 109/2014)
28. Ανακοίνωση ορισμού επιτροπής για την παραλαβή και τον έλεγχο της ποιότητας των υλικών του έργου “ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ ΤΣΙΜΕΝΤΑΥΛΑΚΩΝ ΣΤΗΝ Τ.Κ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ”
29. Ανακοίνωση ορισμού επιτροπής για την παραλαβή και τον έλεγχο της ποιότητας των υλικών του έργου “ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΧΩΡΟΥ ΚΕΠ Δ.Ε. ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ”
30. Ανακοίνωση ορισμού επιτροπής για την παραλαβή και τον έλεγχο της ποιότητας των υλικών του έργου “ΕΠΙΣΚΕΥΗ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ Δ.Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ”
31. Έγκριση ή μη της αριθ. 1/2016 απόφασης του Ν.Π.Δ.Δ. “Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Μέριμνας Δήμου Αλεξάνδρειας” με τίτλο Λήψη απόφασης για 1η αναμόρφωση προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2016 του Ν.Π.Δ.Δ. «Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Μέριμνας Δήμου Αλεξάνδρειας»”
32. ’Έγκριση ή μη της αριθ. 2/2016 απόφασης του Ν.Π.Δ.Δ. «Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Μέριμνας Δήμου Αλεξάνδρειας» με τίτλο <Λήψη απόφασης για 2η αναμόρφωση προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2016 του Ν.Π.Δ.Δ. «Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Μέριμνας Δήμου Αλεξάνδρειας»
33. Μεταβίβαση άδειας επαγγελματία πωλητή λαϊκών αγορών
34. Ορισμός εκπροσώπου του Δήμου Αλεξάνδρειας για συμμετοχή στην Επιτροπή εκτίμησης της εν ζωή αξίας των ζώων
35. Αντικατάσταση της κας Καραγιάννη Έφης, από τη θέση αναπληρωματικού μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία «Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αλεξάνδρειας»
36. Αντικατάσταση του Δημοτικού Συμβούλου κ. Βουλγαράκη Χαράλαμπου στην Επιτροπή παρακολούθησης του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς-Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 373/2014 σχετικής Απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου
37. Αντικατάσταση του κ. Βουλγαράκη Χαράλαμπου, ως αιρετού εκπροσώπου του Δήμου,υπεύθυνου για την οργάνωση και λειτουργία της “Ομάδας Εθελοντών Δήμου Αλεξάνδρειας” για την προώθηση του εθελοντισμού στο Δήμο Αλεξάνδρειας
38. Τροποποίηση της αριθ. 374/2014 απόφασης του Δ.Σ.
39. Λήψη απόφασης για τη μείωση ή μη μισθώματος δημοτικού ακινήτου σύμφωνα με το αριθ. 1/2015 πόρισμα της Επιτροπής Διακανονισμού Εμπορικών Μισθώσεων (άρθρο 15 παρ. 5 Ν. 4013/2011)

40. Λήψη απόφασης για τη λύση μίσθωσης ή μη του καταστήματος που βρίσκεται στην Τ.Κ. Νησίου Δήμου Αλεξάνδρειας